petek, 17. april 2015

32. teden

Pikica lepo raste in pridobiva na teži. Kot tudi njena mami (9,5 kg +).
Aktivno pleše. Najbolj v večernih urah. Takrat moj trebuh valovi in dobiva različne oblike. 
Linee negre (še) ni. Tudi strij (še) ne.

Spanje je kar dobro. S pomočjo kita glavača (beri blazine za dojenje). Največkrat na levem boku ali na hrbtu. Nočni obiski stranišča so pogosti. Tudi dnevni niso redki.

Občasno mi ponagaja zgaga. Hvalabogu za Donat.
Noge so kdaj pa kdaj zatečene. Predvsem takrat, ko pozabim, da sem noseča in sem preveč aktivna. Takrat boli tudi hrbet. 

Utrujenost in pomanjkanje energije me zadnje čase kar pogosto spremljata. 
Legofer je še vedno na jedilniku dvakrat na dan.

V službo še hodim. Še kakšnih 14 dni. 
Z obiskovanjem vadbe pilates pa sem zaključila. Že v 30. tednu. Z obljubo, da bom vadila doma. Do danes mi še ni uspelo. Je pa v planu. 

Maa, lepo mi je in dobro se počutim. Kljub nekaterim zgoraj napisanim težavicam. 


3 komentarji:

  1. O kako znano.
    Počasi začneš te stvari pogrešati, sploh ko veš, da jih nikoli večne bo.
    Uživaj, predvsem v plesu. :)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)