nedelja, 11. november 2012

Koraki. Mali koraki.

Verjetno ste že opazili Mercatorjev oglas z naslovom Koraki. Če ga niste, nič hudega, si ga lahko ogledate na spodnji povezavi. Verjetno se sprašujete zakaj tako "težim" s tem oglasom. Odgovor je preprost. Ker v njem nastopa, za nas domače je kar glavna zvezda, moj nečak Tjaš. :)

Kako? Zakaj?

Proti koncu oktobra sem opazila Mercatorjev natečaj za skupno ustvarjanje novega oglasa. Zakaj pa ne bi poskusili, sem si rekla in  predlagala Tinetu, da "stopiva v akcijo". In sva. Idejo, da bi posnela Tjaševe korake, je bila Tinetova. Skupaj sva nato izdelala scenarij, izbrala lokacijo in uredila še ostale detajle. Vse vsa imela, idejo, opremo, lokacijo in glavnega igralca. In .. gremo, akcija! :)

Bil je idealen dan za realizacijo projekta. Sončen in topel jesenski dan. Kmalu po 17. uri smo se, z vso opremo, glavnim igralcem, scenaristom, snemalcem in pomočnikom ter seveda Ajo, odpeljali na prizorišče snemanja, na Gore. Časa za poskusno snemanje ni bilo, saj se je sonce počasi že začelo poslavljati, hoteli pa smo posneti Tjaševe korake, skozi katere kukajo še zadnji popoldanski žarki. In nam je uspelo. Že v prvo! :)

Kako smo sploh posneli?

Tine se je ulegel na leseno desko s koleščki in vrvjo, ki jo je že pred časom uredil za različne potrebe snemanja in jaz sem bila v pripravljenosti, da ga pričnem vleči takoj ko Tjaš prične teči. :) Tjaš je za trenutek obstal in nato ... pobeg (kot rečejo v reklami). :) Stisk na tipko REC, vlečenje Tineta na leseni deski, skakanje Aje v ozadju in spodbujanje Tjaša k teku. Bilo je kratko in zabavno. :)
Posneli smo še nekaj drugih scenarijev, ampak nam so bili Mali koraki preprosto najboljši in prav tako komisiji, ki je odločala o zmagovalcih.

Kako nam je uspelo, si lahko ogledate na spodnji povezavi. Naša zvezdica zasije na 0:24 in sije približno 2 sekundi. Za nas domače, ne sije le 2 sekundi, temveč sije vsak dan, vsako uro, vsako minuto, ... :)


Ponosna teta! :)

4 komentarji:

  1. Ful sta se dobr spomnila in všeč mi je ta perspektiva iz "vozička" :). Kolk je fino da bi imel Tjaš en tak lep spomin. Je pa hecno, ko sem ga gledala kako teče, sem šla dvakrat kar nazaj in potem sem dala še na pauzo, ker je tako podoben mojemu mlajšemu sinu Nilu, ko je bil mali. Super da sta se lotila tega projekta, čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! :) Je bla kar zanimiva izkušnja ... Zdaj je pa sploh fajn videt reklamo in v njej zagledati svojega nečakca :)
    Res, mu je podoben? Potem mora bit pa ta vaš Nil pravi lepotec! :)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)