sreda, 19. junij 2013

Ko sem se začela imeti rada.

Ko sem se začela resnično imeti rada,
sem spoznala, da sem vedno in ob vsaki priložnosti
na pravem mestu in ob pravem času
in da je vse kar se dogaja pravilno.
Od takrat dalje sem lahko mirna.
Danes vem, da se to imenuje zaupanje.

Ko sem se začela resnično imeti rada,
sem lahko spoznala, da so čustvena bolečina in trpljenje
za mene samo opozorila, da živim v nasprotju z lastno resnico.
Danes vem, da se to imenuje biti verodostojen.

Ko sem se začela resnično imeti rada,
sem prenehala hrepeneti za nekim drugim življenjem
in lahko sem videla, da je bilo vse okoli mene poziv za rast.
Danes vem, da se to imenuje zrelost.

Ko sem se začela resnično imeti rada,
sem si prenehala krasti prosti čas
in prenehala sem ustvarjati mogočne projekte za prihodnost.
Danes počnem samo to, kar ustvarja zadovoljstvo in radost,
tisto, kar ljubim in kar ustvarja smeh v mojem srcu,
na moj lasten način in v mojem osebnem ritmu.
Danes vem, da se to imenuje častitost.

Ko sem se resnično začela imeti rada,
sem se osvobodila vsega, kar ni bilo zdravo zame,
od jedi, ljudi, stvari, situacij
in od vsega, kar me je vedno ponovno povleklo nižje, proč od same sebe.
Na začetku sem to imenovala "zdravi egoizem",
a danes vem, da je to ljubezen do samega sebe.

Ko sem se resnično začela imeti rada,
sem prenehala imeti vedno prav,
tako sem bila manj v zmoti.
Danes sem spoznala, da se to imenuje skesanost.

Ko sem se resnično začela imeti rada,
sem se odrekla življenju v preteklosti
in ne skrbim glede prihodnosti.
Sedaj živim samo v tem trenutku, v katerem se vse začenja.
Tako živim danes in to imenujem zavedanje. 

Ko sem se resnično začela imeti rada,
sem spoznala, da lahko od svojih misli zbolim in da sem lahko slaboumna.
Ko pa sem spet našla moči svojega srca,
je razum dobil pomembnega partnerja.
To vez danes imenujem modrost srca.

Ni potrebe, da se še naprej bojimo razprav,
konfliktov in problemov s samim seboj in drugimi,
ker tudi zvezde sem ter tja trčijo med seboj in nastanejo novi svetovi.
Danes vem: TO JE ŽIVLJENJE.

(C. Chaplin; sebi za 70. rojstni dan) 


1 komentar:

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)