sreda, 31. avgust 2016

Vse najboljše za 4. rojstni dan.

Na rojstni dan se pa ne sme pozabiti. Naj bo prva objava po 10 mesecih (!) obarvana z rojstnodnevnim voščilom in željo, da naslednjo objavo spišem prej kot v 10ih mesecih. :) 

Grozna sem, vem. Ampak, porodniški DOPUST, kot se "zadeva" imenuje, še zdaleč ni DOPUST. Ne vem, zakaj in od kot tako ime. Sem bila naivna in mislila, da bodo objave kar deževale, saj bom itak doma, na porodniškem DOPUSTU. Napaka. :) 
Zdaj sem že nekaj časa nazaj v službi in nisem več na "dopustu" :), tako da je časa še manj, ampak želja, da blog živi, je velika. Tako da se bo potrebno kdaj usesti tudi na razmetan kavč, pozabiti na umazano posodo v kuhinji in gore oblačil, ki jih je potrebno oprati ter pustiti prstom, da spišejo zgodbo.


Ponosna na 253 objav, 
hvaležna za 146.628 ogledov, 
cenim vseh 764 komentarjev
 in se zahvaljujem vsem 27 spremljevalcem. 

9 komentarjev:

  1. Čestitke!
    Tudi jaz želim isto. Le oglasi se malce bolj pogosto. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se bom potrudila. :)

      Hvala za čestitke.

      Izbriši
  2. Čestitke! Ampak res nisem mogla verjeti, da je punčka stara že eno leto. Najprej sem mislila, da si predčasno šla delat, sem prav prebrala zapise za nazaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaa, že dobrih 14 mesecev ima. Beži, beži čas. Čisto prehitro. Saj vem, da bo zvenelo klišejsko, ampak po otrocih šele vidiš, kako hitro gre čas. :)

      Izbriši
  3. Danes ponoci sem se prov spomnila na tvoj blog in prva stvar ki sem jo zjutraj nardila-pokukala ce kaj dogaja ;) vse najboljse iz zamudo in se veliko objav-ti bo Brina kmalu lahko pomagala pri pisanju ;) *

    OdgovoriIzbriši
  4. Danes ponoci sem se prov spomnila na tvoj blog in prva stvar ki sem jo zjutraj nardila-pokukala ce kaj dogaja ;) vse najboljse iz zamudo in se veliko objav-ti bo Brina kmalu lahko pomagala pri pisanju ;) *

    OdgovoriIzbriši
  5. Jejj, hvalaa. :)

    Veš kako lepo je bilo prebrati na mejlu sporočilo, da me čaka nov komentar. A hkrati razočaranje, da zgodbe ne peljem naprej.. Bom, ko se zadeve malce umirijo, se brcnem v rit in začnem z razgibavanjem prstov in misli. :)

    Pozdravček!*

    OdgovoriIzbriši
  6. O ja, vem kako je... Sem tudi sama že razmišljala o brisanju bloga...
    Ko dobiš navdih (in ko najdeš čas), pa le kaj napiši. :)

    Jst te čakam. ;)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)