četrtek, 1. avgust 2013

Sreča.

Ko sem v službi poslušam Val 202. Ko sem v avtu poslušam Val 202. Kako gre zgodba naprej verjetno veste. Všeč so mi njihovi napovedovalci, oddaje, izbor glasbe, ... Skratka, moj najljubši radio. :)

V njihovi oddaji Evropa osebno je bilo prejšnji teden govora o sreči z Leom Bormansom, belgijskim pisateljem, novinarjem in ambasadorjem sreče. Oddaja me je takoj priteknila k poslušanju in 17 minut, kolikor oddaja traja, je minilo čisto prehitro. Tako hitro in tako zelo zanimivo je bilo, da sem jo takoj poslušala še enkrat. Tokrat sem v roke vzela pisalo in list papirja ter si ob predvajanju posnetka pridno delala zapiske. Tiste "ta pomembne". :)

Kaj je sreča?

Pri sreči ne gre za zabavo, za užitek, gre za življenjsko zadovoljstvo. Na nas vpliva 5 bistvenih dejavnikov, ki določajo ali bomo srečni ali ne. To so: kakovost naših odnosov, delo, zdravje, denar in svoboda. Prav tako je 50% kako gledamo na svet odvisna od naših genov, 10% je odvisnih od zunanjih okoliščin (služba, odnosi, ...) in 40% od nas samih! Sami se odločamo ali bomo optimisti ali pesimisti. In ta del, teh 40% lahko spremenimo, saj se optimizma lahko priučimo. In če bomo optimisti bomo živeli dlje in tudi bolj uspešni bomo. Dokazano. Bormans meni, da lahko srečo izboljšamo in to bo posledično izboljšalo naša življenja in življenja naših bližnjih.

Če vam je ta tema zanimiva in bi radi poslušali celotno oddajo, kliknite tukaj.

Najpomembnejše se mi zdi dejstvo, da se optimizma lahko priučimo, da lahko naša razmišljanja, pa če so še tako negativno naravnana, spremenimo v pozitivno smer. Vsi poznamo zakon privlačnosti, ki pravi, da podobno privlači podobno. Teorija je preprosta. Če razmišljamo pozitivno, privlačimo več pozitivnih stvari v svoje življenje. Čeprav se včasih ne zdi tako, ta teorija še kako drži.

Zase lahko rečem, da sem optimist, z občasnimi izpadi negativizma :) in da sem srečna. Zdaj ko sem sama brez Tineta, malo manj, ampak na splošno sem srečna. :)



4 komentarji:

  1. in potem je res sreča. in pika.

    OdgovoriIzbriši
  2. bonito...todo me parece bonito:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Na to temo sem že enkrat debatirala.
    Ali si najprej zadovoljen z vsem kaj imaš/si/se ti dogaja in šele potem srečen.
    Ali najprej srečen pa čeprav nisi zadovoljen z vsem kar imaš/si/se ti dogaja.
    Jaz trdim da drugo. In sem. Srečna. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Se strinjam s teorijo privlačnosti, žal mi je le da včasih na to pozabimo in nas črna luknja posrka vase. Zato je tako fino vedno znova prebrati in se spomniti. Hvala.

    p.s. Kar malo me je splašila misel na to, da je 50% kako gledamo na svet odvisna od naših genov. Uf..

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)