petek, 29. maj 2015

Obisk iz Japonske.

V nedeljo zvečer sva dobila prav poseben obisk. Iz daljne Japonske naju je za par dni obiskala Tinetova sostanovalka iz Vancouvra, Tama. Pred skoraj točno letom dni smo odšli še skupaj na kosilo v restavracijo v Vancouvru, kjer je bil Tine začasno zaposlen kot natakar, se prijetno podružili in se poslovili skoraj prepričani, da se vidimo zadnjič. Na, pa je tu nastopila čarobnost nepredvidljivosti življenja. :) Po enem letu so se naše poti ponovno srečale in pletle v našem majhnem kraju.

Vlogo organizatorja in vodiča je prevzel Tine, saj moje počutje v visoki nosečnosti ni ravno na vrhuncu. Dopoldneve si je tako večinoma krajšala sama z ogledom znamenitosti v našem kraju, popoldneve pa smo preživljali skupaj in se največkrat kam zapeljali. 

Tama je popotnica z veliko začetnico. Sama bo v dobrih dveh mesecih prepotovala dobršen del Evrope in glede na njeno odprtost, družabnost in prijaznost, sem prepričana, da ne bo imela nobenih problemov na njeni avanturi zbiranja dogodivščin.

Tama, srečno potuj in glede na to, da sva zdaj midva/mi na vrsti, da vrnemo obisk, na snidenje v Tokiu. :)

Pred partizansko bolnico Franjo

1 komentar:

  1. Res je najbolj simpatična, odprta in komunikativna Japonka kar sem jih kdaj srečala.
    Prijetno pot ji želimo tudi mi!

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)