sreda, 25. november 2015

Pravilo 30ih minut.


Od zdaj naprej vsak dan. Obvezno.

Pa vi, si vzamete čas zase?

10 komentarjev:

  1. Sm si ja.. zda si pa ne.
    Vsaj ne takih umirjenih. Bom, res moram. Ker tole ni za nikamor več.

    Hvala za opomin!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kar si ja. Čeprav si včasih mislim, da trapasto buljenje v tv tudi spada v ta polurni odklop zase, pa ne. Se moraš res posvetit zavestno sebi, če čš, da deluje. Tako da zadnje čase malce pomeditiram al pa čaj skuham pa berem...Preredko grem pa ven na zrak.
    Ja, crkljat se je treba!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kuku. Upam da pravilo 30min se drzi. In da ste vsi pri vas lepo. Vas imam v mislih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kuku nazaj. Si me razveselila s sporočilom ravno med pavzico v službi. Ja, delam že. Čas gre čisto prehitro.. To pravilo 30ih minut se je razvleklo kar na pol leta in še kar traja. Vsaj kar se bloga tiče. Drugače je pa bolj tako tako. :) Si bom vzela čas tudi za moj blogec in mu ponovno vdahnila življenje. Upam, da čimprej.

    Lepo je bilo dobiti po doolgem času komentar. :) Hvala. :) **

    OdgovoriIzbriši
  5. Hoj. Tudi jaz pogrešam tvoje zapise. Lep pzdrav.
    Bodi dobro.

    OdgovoriIzbriši
  6. vsake toliko tudi jaz še pokukakm k moj najljubši zbiralki pinterestkov ;)
    verjamem, da imaš bizi dneve... upam, da ti uspe najt vsaj kaj časa za osebne odklope.
    bodi fino, lp.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vsakič, ko dobim na mejl sporočilo, da mam na blogu komentar, me prijetno požgečka pri srčku in prsti me zasrbijo. :) Hvala vam za te občutke.

    Če ne prej, se pa po enem letu od zadnje objave kaj oglasim. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)