nedelja, 24. marec 2013

Lara.

Pred nekaj tedni me je kontaktirala prijateljica Martina in me prosila, če bi lahko fotografirala njeno malo štručko Laro. Fotografije bi potrebovala za izdelavo vabila za Larin Sv. Krst. Ob njeni prošnji so se v meni porajali mešani občutki. Od vznemirjenja in veselja, do dvoma ali bom to zmogla izpeljati uspešno in kvalitetno. Ker se ne počutim dovolj suverena pri delu s fotoaparatom, da bi prevzela tako odgovornost, sem za pomoč prosila mojega Tineta, ki to delo obvlada.

V petek je Martina, z malo Laro prišla v najin domek, ki se je za nekaj trenutkov spremenil v pravi pravcati studio. Naloge in vloge posameznika so bile razdeljene in akcija se je lahko pričela. :) Medtem ko je Tine naredil nekaj fotografij Lare v najini spalnici, z lučkami v ozadju, sem jaz v dnevni sobi pripravila drugo postavitev. Najin tepih se je ponovno izkazal za odličen pripomoček pri fotografiranju, kot idealna podlaga in ozadje. 

Na koncu našega fotografiranja, smo ob skodelici dobrega, domačega čaja še prijetno poklepetali, pocrkljali zvezdico popoldneva in naredili še nekaj skupnih fotografij mlade mamice in še ne pol leta mlade Lare.

Lara je svoje delo opravila več kot odlično, kako pa sva ga opravila midva, pa presodite sami. 
Jaz sem zadovoljna in pika. :)








Fotografija+obdelava: Tine
Ideja+postavitev: Petra




6 komentarjev:

  1. Mi smo fuuul zadovoljni! Lara superstar. Pridemo še kdaj ko bo znala že kaj novega. Čaj je bil pa res ful dober, ne vem a jaz falim količino, čas namakanja, v glavnem ne rata mi tok dober :) Lp Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Naju veseli, da so vama všeč fotke. :) Seveda, vabljeni še kdaj v "najin studio". :)

    Glede čaja, pa sej veš kako je.. Drugje je zmeraj vse boljše! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ful luštne fotke!
    Mala Lara je pa cela lepotička! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super sta opravila! Mala modelka je pa res lepotička.

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)