ponedeljek, 23. september 2013

Ena na hitro.

... da prebijem ta mrk na blogu. Za mojo odsotnost imam prepričljive razloge:

  •  po treh mesecih bivanja v Kanadi, se je za tri tedne domov vrnil moj Tine,
  • močno in glasno sem navijala v Stožicah za naše košarkaške junake,
  • se podala na pohod(ek), ki se je kmalu zaključil s poležavanjem na bližnjem travniku,
  • za vedno izgubila dvojko in z (dokaj :)) dvignjeno glavo in z, od sreče solznimi očmi (ne ker sem tako vesela, da sem jih končno dočakala, pač pa zaradi zlatih ljudi, ki me obkrožajo), zakorakala v trideseta,
  •  fotkala kjut družinico,
  • v varstvo in nočitev sprejela simpatičnega prvošolčka Eneja,
  • piknikirala, ...

 Nima smisla da naštevam, ker ste mi verjetno odsotnost opravičili že pri prvi točki. :)


So dnevi, so leta in so pomladi,
ko se imamo preprosto radi;
so trenutki, ko je treba na novo začeti
in so ljudje, ki jih je potrebno preprosto objeti. 

(T. Pavček)

2 komentarja:

  1. Oprostimo. :)
    Tudi zato ker smo imeli čast in veselje, da smo bili pri nekaterih točkah zraven, pri drugih pa smo samo uživali sadove (beri: imeli smo "prosto jutro". ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ob takih razlogih je odsotnost absolutno in nadvse opravičljiva ;)
    Tudi jaz sem nekaj let nazaj za svojo tridestko jokala iz enakih razlogov. Ob vsakem 'mojem' ki mi je voščil so se mi kar ulile solze :)
    Lepo bodi. Še pridem.

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)