četrtek, 12. september 2013

Gledam: Labirint, film mojega otroštva.

Poznate film Labyrinth, z Davidom Bowiem in Jennifer Connelly v glavni vlogi? Za ta film, iz leta 1986, lahko rečem, da je film mojega otroštva. Če rečem, da sem si ga ogledala vsaj dvakrat, bi se krepko zlagala. Če rečem, da vsaj petkrat, še vedno lažem. Nekje pri desetih ogledih in več bi se številka verjetno ustavila. Tako zelo mi je bil všeč in mojim prijateljicam tudi. Pa ne zaradi Davida. :) Ok, malo tudi zaradi njega, saj se spomnim, kako smo mu s prijateljicami v otroški sobi, vsaka v svojem kotičku, pisale ljubezenska pisemca podkrepljena z veliki rdečimi srčki. :) Poslale jih seveda nikoli nismo.

Ta otroški, fantazijski film sem si ogledala včeraj zvečer. Po skoraj 30 letih je film še vedno zanimiv in kljub temu, da so efekti in grafika za današnje razmere dokaj slabi, sem si ga z lahkoto ogledala, kar za nekatere "stare" filme ne velja in jih enostavno ne moreš več pogledati. Možnost, da mi je film še vedno všeč zaradi Davida, lahko takoj izključim, saj je v tistih oprijetih, sivih pajkicah in bundes frizuro videti precej smešen in niti malo privlačen. :) Verjetno mi je všeč zaradi občutkov in čustev, ki sem jih ob tem filmu ponovno občutila. In glasba. Glasba v filmu je čudovita in je delo Davida Bowieja.

Se zavedam dejstva, da film verjetno marsikomu ne bo všeč, prav zaradi zastarelih efektov, ampak prevzemam odgovornost in vam ga vseeno priporočam. :)



7 komentarjev:

  1. Uf, naš tudi.
    Na pamet ga znam (še vedno).
    Meni je bolj prepričala ona in pa mali Toby v črtasti pižami. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sm tut jest zi en parkrat razmisleu, de bu hmal cajt, de bi ga nasim atrokam predstawu.. maguce se lih kesnu litu pacakam, ka je na momente se mal prewec grozowit za take mejhne mazgane ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ga bom pa jest u kratkm weritn spit mal paglidau, ka si zi lih predlagala! :D

    Se spounem, ja, tiste buge zgujnene kasete, ka sma je skus trajbal... pa na bos werila, bla je nase prwa wideo kaseta.. nosila je stewilka 1.. ponosnu:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Paglej/ta ga ka je ris še zmiri dubr. Tamičkena nej pa lih mal še pačakata.. Kat si riku, kešnu litu. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Always up for new "movie night" ideas! Brž ka pridem damu bm dala downloadat:)

    OdgovoriIzbriši
  6. :)

    Upam, de ti bu ušič, ka lih nou ni :)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)