ponedeljek, 18. november 2013

* pINTEREStki *








10 komentarjev:

  1. Točno take ploščice, kot so na prvi fotki hočem imeti. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ja, čist hude so! Cela ideja in postavitev je huda!
    Če od daleč, ampak res od daleč pogledaš, so malo podobne najinim v kuhinji ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, same prelepe stvari. Vedno imaš super izbor teh "pinterestkov". Potem pa 10 min gledam slikice in vzdihujem: "ja, to bi imela, pa to ..." :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) sem hotla čist isto napisat, pa se bom raje kar pod ta komentar podpisala ;)

      Izbriši
  4. Hei bonbonček.. hvala, hvala. Veš koliko časa šele jaz gledam vse te lepote na pinterestu in kako težko je izbrat le tiste naj naj! Uff! :) Sam si pa učke spočijem :)

    OdgovoriIzbriši
  5. O ja, ploščice so res lepe. Mi takrat nismo našli takih. Luštna kuhinja. Mene pa zanima na kaj so pripete slikce na četrti sliki, bi imela neki tazga.
    Diana

    OdgovoriIzbriši
  6. Ko bom velika, bom imela take ploščice! :) Diana, ne vem točno katere slikice misliš.. ?

    OdgovoriIzbriši
  7. Nad pisalno mizo, na vrvici, žici oziroma čem drugem visijo. Aja, sej niso slikice, voščilnice so in pisemca. V ikei imajo neki podobnega z žico in magnetki, sam men je tole bolj všeč.
    Diana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aja, tisto misliš. Jst sm si doma v sobi kar sama naredila oz nekaj zimprovizirala :)
      Zabila sem dva žeblja, preko njih napela vrvico in nato voščilnice, fotografije spela z mini lesenimi ščipalkami. Preverjeno lušno. :)

      Izbriši
  8. Tudi jaz obožujem Pinterest. Toliko idej, da bi verjetno bankrotirala, če bi hotela vse uresničit. Res krasno!

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)