četrtek, 12. november 2015

Nezaželen obisk.

Prišla je.
Nenapovedano in predvsem nezaželjeno. 
Popolnoma me je okupirala in premagala.
Položila me je v posteljo. Z vročino in vsem kar spada zraven. 
Ker ni kazalo, da se je bom zlahka rešila, sem posegla po okrepitvah.
Baje, da proti amoksiklavu nima šans. 
Bomo videli.
Zaenkrat dobro kaže. Trkam na les. 
Draga angina, lahko bi tudi ti prej potrkala, veš?
Te ne bi spustila naprej. 
Pri nas nisi dobrodošla. 
Nikoli.


7 komentarjev:

  1. Ojej,
    Jaz sem pa še hotela vprašati, kako to, da je Tine peljal drobižico včeraj.
    Pozdravi se, hitro!

    OdgovoriIzbriši
  2. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čimprej se pozdravi! Teta angina naj jo pa pobriše tja, od koder je prišla. Veliko blagodejnih čajčkov in crkljanja želim.

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)