torek, 16. julij 2013

Presenečenje v poštnem predalu št. 91.

Danes me je v službenem poštnem predalu čakalo prav prijetno presenečenje iz Selc. Da me je čakalo tam in ne v domačem poštnem nabiralniku, mi je povedal poštar, ko je videl moj avto parkiran doma, pred blokom in ne na mestu, kjer ga običajno parkiram med tednom, ko sem v službi. Poštar pač ne more vedeti, kdaj ima kdo dopust. :) Radovednost mi ni dala miru in zato sem kmalu, z Ajo na sedežu, brzela po klancu navzdol in pošti, ter posledično paketku, naproti.

S ključem sem odprla predal št. 91 in tam, na vrhu ostale pošte in reklamnih obvestil, me je čakal rjav paketek, ki mi je privabil širok nasmeh na usta. Zgodba se je ponovila, le da sem zdaj brzela po klancu navzgor. Nazaj proti domu in potešitvi radovednosti naproti. :)

Vedela sem, kaj je skrito v paketku, ampak še vedno sem z vnemo in nestrpnim, otroškim pričakovanjem odpirala paketek. 


V njem pa ... Cekarček. Prekrasen poletni cekarček iz pod rok Urške. 


Urška, hvala ti za presenečenje in hvala za prelep cekarček. Hvala iz ♥.

4 komentarji:

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)