ponedeljek, 10. februar 2014

Sredino popoldne.

Sem preživela v družbi šečistomalomumanjkadotrehlet starega nečaka Tjaša. Za njegovega mlajšega bratca Tineta niti nisem imela toliko časa, saj me je mali fantinec dobesedno okupiral in zvlekel v njegovo sobo. Se igrat in predvsem plesat na muziko, ki mora biti zelo naglas in hitra mora biti. Najbolj fajn je, če se vrti Kleopatra. Ta je najboljša. Kapo na glavo, rokavčke na roke, nekaj podobnega hulahop obroču vrtet okrog roke in akcija! Skakat levo in desno, noge gor, dol, vstran, z rokami migat, z boki migat, ni da ni. Ko je pesmi konec pa ponovi vajo še enkrat. :) Ko je le prišla na vrsto tudi malo bolj umirjena in počasna pesem, pa sem ga morala vzeti v naročje in zaplesati skupaj z njim. Njegove male rokice in nogice so se me oprijele in se ovile okoli mene in tako sva plesala kot ta veliki. :) 

Da pa nisva samo norela po sobi in da sva si tudi malo odpočila (vsaj jaz, Tjaš ne rabi počitka :)), sva si podajala žogo, se igrala z avtomobilčki, dinozavri, se igrala spomin, se lovila ... Vse sva "obdelala". :) Ko sva se igrala z avtomobilčki, se kar naenkrat ustavi in zagleda na tepihu neko drobtino in reče: "Uuu lej, banana. Jest je bam kal paidu." :) Domišljija na vrhuncu. :)

Med "počitkom" si je Tjaš sezul copate in opazila sem, da je bos. Odločila sem se, da mu obujem nogavičke, da ga ne bo zeblo v male nogice. Piece of cake, ane? No, ne. Tako nerodno sem se lotila, komaj sem mu pokrila male prstke in nato še cel projekt spraviti nogavičko lepo gor in naravnati, da ne bo vse postrani. Ko mu končno, po parih minutah (!) le obujem nogavičko, me pogleda in zaprepadeno reče: "Petla, a mi baš tut ta dluga tuk naludnu pa težku abula?" Jaz v smeh, itak. :)

Takšne in drugačne izjave so v teh štirih uricah, ko sem bila na obisku, kar letele iz njega. Kje jih pobira, ne vem. Vem pa, da so blazno smešne. :)

Zvečer sem skupaj z njim na kavču pogledala še risanko, Nodija. In nemirno sedi zraven mene, me pogleduje, se nasmiha pa mu rečem: "A bi se rad malo pocartal pri meni?" Nasmeh do uh in dobesedno skoči k meni in se stisne. Me pogleda in reče: "A je lpu, ka si na obisku pl men?" Odgovorim mu seveda pritrdilno. Pa reče še: "A pol baš pl men spala danc?" Tukaj pa moj odgovor žal ni bil pritrdilen. Mu razložim, zakaj to ne bo možno in odgovori: "Aja." In "zadeva" je bila rešena. :)

Mali je faca! Ko še njegov bratec Tine malo zraste, bo šele akcija! Komaj čakam. :)

 
 Children see magic, because they look for it.
(C. Moore)

2 komentarja:

  1. Si kar predstavljam! :) In super je, da si izjave zapisuješ, te spravijo v smeh, ko naletiš nanje:) Pozdrav, soimenjakinja Petra (brez ene pike ampak kar z več jih)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)