sreda, 26. februar 2014

Enej na počitnicah.

Prejšnjo sredo sem dobila od Anite, sestre od Tineta, sms: "Prav Enej, de bi blu še bulš, če bi šou kešn dan h Petri spat kat pa h non." :) In smo se kar takoj dogovorili, da prespi pri meni še isti dan. Enej je imel počitnice, jaz pa sem bila naslednji dan tudi prosta.

Ko sem prišla zvečer po njega je imel že vse pripravljeno za odhod. Ponosno mi je pokazal nahrbtnik, v katerega je sam spakiral vse, kar potrebuje za "mini počitnice" ter me seznanil z najinim tretjim članom, veliko kačo klopotačo. Plišasto seveda. Nahrbtnik na rame, objemček in poljubček domačim in gremo.

Kaj sva počela? Najprej mi je pokazal najboljše igrice na računalniku (v vednost: najboljša je Ben 10 :)), potem sva malo brala knjigo Zaljubljeni maček in nato kmalu (ob 23h!) odšla spat. V postelji me je presenetil z vprašanjem: "In, kk si kej prežvila dan, kva si kej dilala?" :) Povedala sem mu potek mojega dneva, nato pa sem poslušala še njega. Kasneje mi je Anita povedala, da se doma zvečer, preden grejo spat, pogovorijo kako so preživeli dan. To se mi zdi res lepo in pohvalno, da si pred spanjem vzamejo čas drug za drugega.

Zjutraj me je zbudila kača klopotača, s "prijetnim" ropotanjem na uho. Poskušala sem ju prepričati, da bi še malo zaspali, čisto malo, za par minutk, pa ni šlo. Je bilo treba po kratkem poležavanju v postelji, kar hitro vstati in začeti nov dan. Po zajtrku so prišle na vrsto družabne igre, od šaha, igranja kart, igre Človek ne jezi se, igre Kača in ob vsem tem sva, pod budnim očesom gospe Kače Klopotače, še močno močno navijala za našega brkatega olimpijca Filipa. Enej ni pozabil navijati niti za Kanadske predstavnike. :)

Pred kosilom, na katerega sva bila zmenjena z ostalo družino Česnik Mažgon, sva si pripravila še vitaminsko bombo. Da sva lažje dočakala kosilo in da sva imela dovolj energije še za preostanek dneva.

Okrasitev z dežničkom oz. papirjem za muffine je bila Enejeva ideja :)

2 komentarja:

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)