petek, 31. januar 2014

Še zadnjih 11.

Za Liebster award me je nominirala tudi Maša, za kar se ji najlepše zahvaljujem in bom z veseljem odgovorila še na njena vprašanja.

Mojih 11 odgovorov si lahko preberete spodaj, njenih 11 pa s klikom na njen blog, kjer ji besede res zelo zelo lepo tečejo. :)


1. Katere so bile tvoje najbolj nore počitnice?
Poletne počitnice s prijatelji v Izoli in Belvederju.

2. Kdo je bil/a tvoja prva ljubezen?
Moj Tine. :)

3. V šoli sem bil/a?
Zanič v matematiki. No, tudi zdaj ravno ne blestim. :)

4. Katerega zvezdnika bi rad/a povabil/a na večerjo?
Joaquin-a Phoenix-a.

5. Kaj bi mu skuhala?
Fižolovko. :) Eno izmed redkih stvari, ki jih znam (dobro) skuhati. :)

6. Kaj je tvoja najslajša pregreha?
Uff, težko izberem samo eno. Vse kar je povezano s sladkorjem, čokolado, ...

7. Kdaj si najbolj happy?
Ko sem z mojimi najdražjimi. (klišejski odgovor, vem.)

8. Vlak ali avion?
Avto. :)

9. Slovenska ali italijanska kuhinja?
Slovenska s pridihom Italije.

10. Najljubši umetnik?
Moj ati. *

11. Najbolj kontroverzna tema?
Vse kar je povezano s pravicami živali.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ko sem odgovarjala na zastavljena vprašanja, sem se počutila kot osnovnošolka, ko smo si izmenjavali zvezek oziroma dnevnik, ki je krožil med sošolci ter prijatelji in v katerem je bilo polno različnih vprašanj. Od takih čisto navadnih - kaj si po horoskopu, kaj najraje ješ in piješ, tvoja najljubša nadaljevanka, ... Do tistih najbolj zanimivih - napiši prvo črko tvoje simpatije, v kateri razred hodi, s kom se druži, kakšne barve oči ima, ... Roko na srce, zaradi slednjih vprašanj so ti zvezki tudi obstajali. :) In kakšno veselje, radovednost in vznemirjenje je bilo prisotno vedno, ko si dobil izpolnjen zvezek nazaj. :)
Še vedno ga imam shranjenega doma, v skrinji spominov. Za spomin na osnovnošolske dni, prva prijateljstva, na prve simpatije in na splošno na obdobje, ki je bilo res zelo lepo. 


KAJ JE MAJHNO IN KAJ VELIKO
 
Majhno živi v mali šoli:
majhni razredi,
majhni vsevedi,
majhne petice,
majhne tovarišice
in naokoli
majhne stezice,
še manjši mravljinci
in majhne nožice
še manjši mezinci.


Majhno živi v mali šoli.


A male glave
rastejo vneto,
prerastejo z letom
male rokave,
male težave,
male besede,
male stezice,
male razrede,
tovarišice
in mala šola ko lonec
poči.
Tedaj je majhnega konec.
In napoči
veliko.


(Tone Pavček)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)