sreda, 16. april 2014

Srečka nosečka: Urška.

Je moja najboljša prijateljica in je srečka nosečka. Drugič. :) Je čudovita oseba. Skrbna in ljubeča mama ter krasna prijateljica. Taka, ki je z mano v dobrem in slabem že od otroških dni, ki ve za moje najglobje skrivnosti in najtemnejše strahove. Me razume, posluša, podpira in sprejema. Vedno.


 
Ko sem ji rekla, naj poskuša napihniti navidezni balon, so nastale spodnje fotografije. Niti malo ostre, ker so se mi od smeha tresle roke, Urški pa trebušček. :) Niso popolne, so pa popoln spomin na zabavno fotografiranje.


 Zavpij in vsi te bodo slišali.
Zašepetaj in slišali te bodo tisti najbližji.
Molči in tvoj najboljši prijatelj bo slišal,
kaj si povedal.

(L. Macfarlane)

Hvala, ker me slišiš tudi kadar molčim. *

15 komentarjev:

  1. oooooo. Kako lepo!
    Bravo Petra in vse lepo Urška. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Petra moja hvala tebi za vse, in zato ker si....preprosto najboljša za vedno!!! pa hvala za lepe slikice da ne pozabim kako je biti balonček, ki skriva v sebi zaklad :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh, kakšni lepotici! In krasen zapis.. Vse dobro vsem!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo, zelo lepe fotke! Takoj jih nekam prekopiraj oz. razvij, da ne bodo sublimirale, ker jih je škoda ;-)

    Mihela

    OdgovoriIzbriši
  5. Super! Kaj nisi prej povedala, da si taka mojstrica, jaz sem pa Andreja sekirala, kakšne fotke dela, ker mi nobena ni bla po misl :)

    OdgovoriIzbriši
  6. :) Če je prava svetloba in odlični modeli, se delajo čudeži. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo!

    lp, diana

    OdgovoriIzbriši
  8. Si jo pa ujela še ravno pravi čas, preden je pobegnila :-) nosečka, mislim :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vsem.

    Maja: Fotkale sva se kakšnih 14 dni preden je rodila, samo jaz sem zamujala z objavo. :)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)