petek, 28. november 2014

Planer: Ustvarjam sanjsko leto 2015.

Na Anejino spletno stran sem prišla čisto po naključju. Nekako se mi zdi, da je njena stran in posledično njen čudoviti planer našel mene. :) In me prevzel v trenutku. 

Vsako leto namenim precej časa iskanju primernega planerja, ki me navduši tako z lično zunanjostjo, kot z praktično notranjostjo. Letos sem takega našla že mesec dni preden se stari organizator upokoji. :)


Zakaj je Anejin planer tako poseben?

  • Ker ni klasičen planer ampak je pravi delovni zvezek 
  • Ker ne vsebuje samo prostorčkov za načrtovanje dneva
  • Ker nas nauči, da ni tako pomembno, da do potankosti organiziramo naš dan, pač pa, da je pomembno tudi upočasniti tempo in se zavedati vseh čudovitih stvari, ki se dogajajo okoli nas.

Planer ustvarjam sanjsko leto 2015 vsebuje:

  • Globoka miselna vprašanja, kjer postanete sami sebi svoj coach
  • Pomagal vam bo raziskati želje
  • Vodil vas bo pri učinkovitem postavljanju ciljev 
  • Povedal, kako stvari prioritizirati, da boste še hitreje dosegli to, kar želite doseči
  • Pomagal vam bo uspešno zaključiti leto.

Planer ima 160 strani in je velik 21 x 14 cm (A5).




Obrazec za naročilo in več informacij o planerju ter avtorici Aneji Štrukelj pa najdete na njeni spletni strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)