torek, 10. februar 2015

Moja vadba, pilates.


Z vadbo pilates sem se prvič srečala konec septembra lansko leto, ko je lokalno športno društvo organiziralo teden brezplačnih predstavitvenih vadb in med drugim je bila tudi predstavitev pilates vadbe. Če povem po pravici, me tista prva ura ni najbolj prepričala. Polna telovadnica gibanja željnih ljudi, slab zrak, ogromno nekih novih informacij glede dihanja (včasih sem hodila na jogo in je dihanje tam popolnoma drugačno in tudi vaje se izvajajo drugače) in po vrhu vsega je (bilo) potrebno še ves čas stiskati mišice medeničnega dna. Od vadbe sem odšla zmedena in mešanih občutkov. Prijateljica, ki pilates obiskuje že več let, me je prepričala z njeno navdušenostjo nad vadbo in pozitivnih dejstvih, ki jih le ta prinaša. Tako sem čez dva dni ponovno široko vdihnila v rebra in izdihnila skozi sproščujoča usta. Seveda sem ob vsem tem tudi stiskala medenično dno. :)

Ko sem ravno dobro spoznala vadbo in jo vzljubila, sem izvedela, da v meni raste novo bitjece. :) Novičko sem zaupala vaditeljici pilatesa in skupaj sva se nato odločili, da je mogoče bolje, da vadbo za nekaj časa prekinem in počakam, da "kritični meseci" minejo. 

Ko so trije meseci minili in so bili vsi pregledi brez posebnosti oziroma brez kakršnegakoli tveganja, sem z novim letom ponovno pričela obiskovati vadbo. In jo, po dobrem mesecu dni (niti enkrat jo še nisem izpustila :)), z veseljem obiskujem 2x na teden. In tudi v 5. mesecu nosečnosti migam, diham, stiskam, skupaj z dojenčkom. :) In bom, dokler mi bo vzhajajoči trebuh to dopuščal, ker mi vadba res ustreza. Toje ura, ko se umirim, sprostim, se posvetim dihanju, svojemu telesu in preprosto uživam. To je moja ura.


Pilates je celostna telesna vadba, ki nosi poudarek na težje dostopnih, manjših in šibkejših mišicah, ki pripomorejo k pravilni in zdravi telesni drži, krepitvi mišic in kardiovaskularnega sistema, izboljšani telesni pripravljenosti in koordinaciji, ter bolj povdarjenemu samozavedanju. Trening vključuje vaje za moč, raztezanje in dihanje. Podlaga vsej vadbi je treniranje telesnega centra (powerhouse), ki zajema mišice spodnjega dela trupa: medenične, trebušne in hrbtne. Vse vaje se izvajajo počasi in tekoče, z upoštevanjem pravilnega dihanja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)