ponedeljek, 1. april 2013

Sladkor? Ja, prosim.

Pa je za mano. 40 dnevni post brez sladkorja. Ponosna nase, da sem zdržala in se uprla vsem mikavnim sladicam, ki so mi prišle velikokrat pred oči in pod nos.
Petra : sladkarije = 1 : 0
:)
Proslavila sem takoj v nedeljo zjutraj (zakaj zgubljati čas) in si kar v postelji privoščila Hoferjev medenjak, polnjen z jagodnim nadevom. Pa ne samo enega, da se razumemo. :) Nič kaj zmagoslavno, kajne? Nič bat, sem tekom dneva še večkrat proslavila, z bolj okusnimi sladicami in sladkarijami. Jah, veliko dni je bilo potrebno nadoknaditi. :) Ker so prazniki, na mizi ni manjkalo dobrot. Odlična domača potica in veliko čokoladnih pirhov, malih in velikih. Kot vsako leto, me je tudi letos doma čakal "ta velk" pirh. Letos s simpatičnim presenečenjem. Vsaj tako je pisalo na etiketi. Vsa v pričakovanju, le kakšno simpatično presenečenje se skriva notri, sem radovedno in z vnemo odpirala veliko čokoladno jajce in na koncu, ko sem ga odprla ... Razočaranje. Simpatično presenečenje, my ass! Potrebovali smo precej časa, da smo sploh ugotovili, kaj to sploh je (še zdaj nisem prepričana, da smo pravilno ugotovili). Simpatično zagotovo ni bilo. Niti najmanj. Je bila pa zato vsaj čokolada dobra. Mogoče tudi zato, ker je prej 40 dni tudi povohala nisem.
Če sem že dan pričela s sladkorjem, sem ga tudi končala. S smutijem tutifruti - mešanico zdravja in sladkorja. V "blenderju" zmiksaš jagode, jabolko, banano, dodaš tekoči jogurt, smetano in vanilijev sladoled. Za dekoracijo potreseš še z mrvicami in dodaš koščke čokolade. Za prste obliznit dobro! :)
Glede sladkorja je tako. Ponovno je na jedilniku, a v zmernih količinah.
Upam! :)

4 komentarji:

  1. Uf, to si pa res nadoknadila. :)
    Meni bi bilo že po zajtrku tako slabo, da bi do večera samo še juhice jedla. He, he..

    OdgovoriIzbriši
  2. Še kar ... :)

    Mi je pa bilo malo slabo ... Verjetno je bil kakšen piškot, čokoladni jajček, sladoled, ... preveč! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf to pa je bil dan poln sladkorja :D Tudi meni bi že verjetno bilo slabo. Je pa zanimivo, da si lahko pojedla toliko sladkega po tako dolgem času brez...sama sem več kot mesec dni na zelo malo sladkorja(črtala sem sladkarije, Nutello, sladkane marmelade,...) in ko sem zadnič poskusila mlečno čokolado mi je bila zelo presladka. Se pa strinjam, tudi sladkor je dober ampak v zmernih količinah :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja Urška, to je pa tako, če si RES prava sladkosnedka! Ni nikoli preveč! :)

    Tako je bilo le prvi dan, ko sem res hotela kar vse pojesti ... Zdaj ni več tako hudo. :) Jem sladkor, ampak v zmernih količinah. Piškot ob kavici, košček čokolade, ... Take male, sladke pregrehe.. :)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)