petek, 17. januar 2014

Večerja za moje punce.

Sobota zvečer, kuhinja A la Petra s tremi hodi in moje punce.


We are friends.
Always remember that if you fall,
I will pick you up.

After I finish laughing.
:)

6 komentarjev:

  1. O, čudovito, Petra! :) Citat je še posebej posrečen! :)

    + nominirala sem te za Liebster Award. Več si lahko prebereš tule: http://nezav.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Neža. In hvala tudi za nominacijo :) Upam, da bom imela čas spisati objavo, saj je zadnje čase čist preveč pestro. Kakorkoli, hvala. :)

      Izbriši
    2. :) mi je bilo v veselje.
      Se ne mudi, ko utegneš! ;)

      Izbriši
  2. Zelo lepo. Tu ti je pa prav prišel tvoj novi vrček a? ;)

    Diana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdej si me spomlna na vrček.. Pozabla :/ Pa drugič. :)

      Izbriši
  3. Kako lepo!
    Si cela gospodinja ratala. :)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)