sreda, 29. januar 2014

Liebster award.

Najprej me je razveselil Nežin komentar, da me je nominirala za Liebster award, nato Anitin in kasneje še Tamarin. Najlepša hvala prav vsaki. :)

Kako se igramo?

1. Zahvali se osebi, ki te je nominirala in objavi povezavo do njenega bloga.
2. Navedi 11 dejstev o sebi.
3. Odgovori na 11 vprašanj, ki ti jih je zastavil nominator.
4. Z Liebster Award nagrado nominiraj 11 drugih blogerjev, ki imajo manj kot 200 spremljevalcev.
5. Sestavi 11 vprašanj, na katera bodo morali tvoji nominiranci odgovoriti.
6. Nominirancem na njihovem blogu napiši komentar in jih obvesti, da so bili nominirani.
 
Pa pojdimo lepo po vrsti, kot so hiše v Trsti. :)

  • 11 dejstev o meni:
1. Nikoli ne začnem dneva brez kave.
2. Sem velika ljubiteljica živali.
3. Zelo rada spim.
4. Nisem jutranji tip človeka. (se povezuje s 3.točko :))
5. Velikokrat zamujam. Vedno pridem, le malo zamudim. :)
6. Najbolje funkcioniram in največ naredim, ko imam dela že skoraj preveč.
7. Težko zaspim brez prižganega TVja ali računalnika.
8. Obožujem mojo srečo na vrvici, Ajo.
9. Sem velika sladkosnedka.
10. Ne maram vročine.
11. Včasih mi besede prehitevajo misli.

  • Nežina vprašanja:
 1. S katerimi tremi besedami bi opisala svoje življenje?
Prijetno, ljubeznivo in lepo.
 
2. Od kje ti je bila poslana razglednica, ki je prepotovala največ sveta?
Verjetno iz nacionalnega parka Jasper, Kanada.
 
3. Če bi lahko izbirala med znanimi glasbeniki, da nastopiš z enim od njih, kdo bi to bil?
Če bi lahko zavrtela čas nazaj in bi mi dal možnost... Freddie Mercury :)

4. Kam greš raje: v gore ali na morje?
Na morje.

5. Katera je največja neumnost, ki se je spomniš iz svojega otroštva?
Pobeg iz vrtca. :)
 
6. Kater kos nakita največkrat nosiš?
Prstan.
 
7. Kaj te takrat, ko te nekaj vrže iz tira, najbolj umiri?
 Da se z nekom pogovorim.
 
8. Po čem največkrat zadiši iz tvoje pečice?
Žal iz moje pečice zelo redko zadiši. Če pa že, so to največkrat piškoti.
 
9. Kaj narediš, ko ugotoviš, da je tvoj avtobus/vlak odpeljal pred tremi minutami, naslednji pa ne gre že čez 10 minut?
Najprej bi se razjezila sama nase, ker sem spet zamudila. :) Poskušala bi dobiti koga, ki je v bližini, da bi me zapeljal na željeno lokacijo.
 
10. Kakšen je tvoj sanjski dopust?
Ni omejen s časom in datumi. Nekje na samem ob morju, s postavljenim šotorom v senčki in Ajo na straži. :)
 
11. Katere tri skladbe/pesmi si največkrat predvajaš/prepevaš?
Uf, težko vprašanje. Odvisno od obdobja. Ampak recimo, da sem do zdaj največkrat prepevala pesem Nothing compares to you, Sinead O'Connor (ta je zmagovalna med pesmimi, ki jih pojem pod tušem :)), pa Mariah Carey, Can't live, verjetno kakšna od Whitney Houston, ... Same balade. :)

  • Anitina vprašanja:
1. Ura, ko greš običajno spat?
Največkrat med 23 in 24h.
 
2. Najljubša prostočasna dejavnost?
Crkljanje z Ajo. :)
 
3. Film ali knjiga?
Napet film nad dolgočasno knjigo oz. neodložljivo berljiva knjiga nad romantično cukrastim filmom. 
 
4. Najljubši zajtrk?
Na morju - kruh namazan z nutelo. :)
 
5. Nikon ali Canon?
Nikon.
 
6. Najljubša roža?
Marjetica.

7. Bi zase rekel/la, da si srečen/na?
Vedno bolj. :)
 
8. Pogledaš film do konca ali prej zaspiš na kavču?
Odvisno od filma. Največkrat pa ga pogledam do konca.
 
9. Je vikend za žur ali za počitek?
Počitek. :)

10. Najljubši koncert, ki si ga obiskal/a?
Parni Valjak.
 
11. Najljubša knjiga?
Žal ne morem izbrati le ene. Knjige od Coelha, Cobena, Kluuna, ... 

  • Tamarina vprašanja:
1. Katera je tvoja najljubša barva?
Umazano roza.

2. Čemu bi se v življenju težko odrekel/a?
Kavi.

3. Imaš ali si imel/a kakšen vzdevek?
V Osnovni šoli sem imela obdobje, ko so me domači "morali" klicati Kiki. Na faksu pa so me nekateri, to sem izvedela šele kasneje, klicali krofek. :)

4. V kateri državi najraje preživljaš dopust?
Na Hrvaški obali ali v Italiji, v Toskani.

5. Kateri je tvoj najljubši risani junak?
Pimpa (Pika).

6. Si jutranji ali večerni tip?
Definitivno večerni.

7. Najljubši letni čas in zakaj?
Jesen. Ker je tako zelo lepa in ker predstavlja nek nov začetek.

8. Najvišji vrh na katerem si stal/a?
Ajoj, to pa sploh ni vprašanje zame. :) Nimam pojma. (Beri: raje ne napišem, ker to sploh ni vrh, pač pa le rahla vzpetina.:))

9. Najljubša misel, moto?
Vse se zgodi z razlogom.

10. Tvoja najljubša pijača?
Voda.

11. Kateri slovenski kraj bi najraje obiskal/a?
V tem trenutku, Bohinj.

  • Nominiram pa naslednje blogerje:
 
  • Vprašanja za vas, moji dragi izbranci pa so:
1. Jaz sem __________________________________ .
2. Vsak dan ________________________________ .
3. Raje imam _____________ kot _______________ .
4. Najbolj uživam, ko _________________________.
5. Če bi lahko, bi ____________________________ .
6. Letos bom _______________________________ .
7. Moja največja želja je _______________________ .
8. Včasih bi najraje ___________________________ .
9. Najbolj me je strah _________________________ .
10. Ne predstavljam si življenja brez ______________ .
11. Moj blog je _____________________________ .
 
 
 

3 komentarji:

  1. Super odgovori, Petra! :)
    In kar iz vrtca si pobegnila?! :) Si bila pa res pogumna! :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Živijo Petra,
    od našega babyshowerja naprej včasih poškilim na tvoj blog in je ful luštkan.
    Zato te nominiram za Liebster award.
    Glede na to, da si že bila nominirana ne vem ali moraš še enkrat pisati, ampak tvojih odgovorov bi bila vesela (če ne drugače v komentarju pod objavo http://masastrobl.wordpress.com/2014/01/30/liebster-award/)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)