nedelja, 30. september 2012

Kava + medenjaki + debeli štunfi.

Jp, septembra bo konec. Ponovno je odbrzel s svetlobno hitrostjo. Nova objava po doolgem času. Kot sem že v naslovu napisala - kava, medenjaki in debeli štunfi. To je trenutno na sporedu. :) In prav paše v takem sivem, turobnem dnevu. Brez slabe vesti zavzeti kavč, z omare potegniti debele, mehke zimske nogavice in preprosto prelenariti dan.
Danes je tudi idealen dan, da nadoknadim zamujeno na blogu. September se je začel odlično. Z dopustom, ki sva ga s Tinetom težko, težko dočakala. To je bil dopust v pravem pomenu besede. 9 brezskrbnih dni. Ležanje v viseči mreži, z možgani na off, z dobro knjigo v roki in čudovitim pogledom na morje. Letošnja destinacija je bil otok Murter in mikrodestinacija kamp Slanica --> http://www.murter-slanica.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=66&Itemid=37. Kamp lahko ocenim kot odličen. Top lokacija, urejene parcele, toaletni prostori vedno čisti, ... Priporočam! :) Najini dopustniški dnevi so bili sproščeni in umirjeni. Večino dneva sva preživela na najini parceli, skriti med borovci in ja, še enkrat moram povedati, s čudovitim pogledom na morje. :) Se strinjate? :)




Prvič sva peljala s seboj tudi kolesa, kar se je izkazalo kot odlična poteza. Moje belo, rožnato kolo me je pripeljalo na plažo, s kristalno čistim morjem turkizne barve, do trgovine, kjer sem nakupila vse potrebne sestavine za kosilo in nenazadnje za ogled mesta skozi ozke, morske uličice. Na kolesu se  nisem počutila kot turistka, ampak kot, da pripadam temu morskemu mestecu, ko sem spretno vijugala med uličicami s polno košaro dobrot. :) Ja, odličen dopust je bil!
Nekaj fotografij, ki jih je napravil Tine, pa si lahko ogledate s klikom na povezavo http://www.behance.net/gallery/Island-Of-Murter/5187389




In september se je tudi končal odlično. Z veliko mero ljubezni. S poroko mojega bratranca Tadeja. Večno zvestobo sta si obljubila tako civilno kot cerkveno v njunem domačem kraju. Čeprav smo se dobili že dopoldne, je dan minil hitro in v prijetnem, domačem vzdušju. Na poroki sem v roke prijela tudi fotoaparat, saj me je Tadej, že pred časom prosil, če bom lahko, poleg uradnega fotografa seveda, kakšno fotografijo posnela tudi jaz. In ni mi bilo težko. Ravno nasprotno. Z veseljem sem fotografirala zbrane svate, poročne detajle in seveda glavni zvezdi, nevesto in ženina. Posnela sem kar nekaj dobrih fotografij. Nekaj portretov in nekaj detajlov (slikanje le teh naravnost obožujem!:))
Zaključim lahko, da je bila to poroka dveh, ki sta si to resnično želela in ki sta svojo večno zvestobo želela potrditi in začeti skupno pot pred sorodniki in prijatelji.

Naj današnjo objavo zaključim s pesmijo, ki sem jo danes že večkrat poslušala (ker je res dobra) in bo lepo zaključila zgornjo objavo.

http://www.youtube.com/watch?v=ViqCO35OfNU




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)