ponedeljek, 1. oktober 2012

Berem: Ljubezen v času kolere.

Odlično knjigo kolumbijskega avtorja Gabriela Garcia Marquez, ljubezen v času kolere. Bila je odlična izbira knjižničarja, ko sem ga prosila, naj mi izbere knjigo, ki naj ne bo preveč pocukrana, filozofska, domišljiska ali grozljiva. Izročil mi je mojstrsko delo tega kolumbijskega pisatelja in bil prepričan, da mi bo všeč. In res mi je. Običajno ne maram ljubezenskih romanov, ampak ta roman je daleč od tega, da bi bil pocukrano romantičen ali holivudsko ljubezenski, temveč je res mojstrsko napisan. 

Roman je bil leta 2007 na 4. mednarodnem kongresu španščine razglašen za najboljši roman v španskem jeziku od leta 1980.




Avtor je svoj roman označil kot "pripoved o moškem in ženski, ki se neizmerno ljubita, a se pri dvajsetih še ne moreta poročiti, ker sta premlada, pa tudi pri osemdesetih ne, ker sta prestara." Roman je pripoved o ljubezni v vseh človekovih obdobjih in to po taki ljubezni, po kateri vsi vse življenje hrepenimo. Slog pisanja, s katerim pisatelj pripoveduje to ljubezensko zgodbo pa je poln življenjske moči in poezije.


Iz razloga, da boste po tej knjigi posegli tudi vi, ne bom opisala vsebine knjige. Vam prepuščam, da se o njeni odličnosti prepričate sami.
Jaz jo bom zagotovo še kdaj prebrala. In pika.


Prava ljubezen nima srečnega konca,
saj se prava ljubezen nikoli ne konča.






Ni komentarjev:

Objavite komentar

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)