torek, 6. maj 2014

Srečka nosečka: Darinka.

V petek popoldne, na tih deževen dan, sem v svoj objektiv lovila spomine za bodočo, prelepo mamico Darinko. Darinka je oseba z zlatim srcem in bistrim umom. :) Je prijazna, nežna, čuteča in je moja najboljša prijateljica. Vem, da sem to besedno zvezo že uporabila pri Srečki nosečki Urški, ampak jaz imam to srečo, da imam kar dve najboljši prijateljici. Vsaka posebna in vsaka enkratna in edinstvena.


Pred pričetkom fotografiranja sva ob skodelici kave še malce poklepetali, nato pa preuredili najino spalnico v fotografski studio. :) Glede na to, da je bil dan deževen in po svoje turoben, sem za boljše in prijetnejše vzdušje prižgala svečke ter na računalniku poiskala situaciji primerno glasbo. Z globokim in umirjenim glasom je Nick Cave ustvaril posebno, intimno vzdušje.

Darinka je prelepa in njena milina kar sije iz oči. Sploh kadar nežno pogleda in materinsko poboža svoj trebušček. 

 

Pomembne stvari v življenju:
voda, hrana, zavetišče, ljubezen in prijatelj. 

(L. MacFarlane)

Hvala, ker si moja prijateljica in s tem pomembna oseba v mojem življenju. *

7 komentarjev:

  1. Joj, kuk lipe!
    Sploh tista z medvedkom je tuuuk srčkana. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite fotografije. Z modelom, ki mu (ji) sreča kar žari iz oči. In s fotografinjo, ki ve, kaj mora narediti, da v objektiv ujame tisto, kar je najlepše. Vse to, začinjeno z vajinim prijateljstvom. Ne le, da se vidi. Čuti se. Pozdrav od soimenjakinje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kolk lepo deklica moja*so mi kar solzne oci ratale ko sem prebrala to objavo.. hvala ker si-imeti te za prijateljico je res nekaj najlepsega♥in hvala za prelepe spomine na to carobno obdobje** ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala iz srca, vsem. S tako lepimi komentarji ste mi polepšali dan in pobožali dušo. Hvala. :)


    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)