sobota, 13. oktober 2012

Čas zame.

Četrtkovo turobno, sivo popoldne sem spremenila v moje popoldne. Ko sem izvedela, da bom popoldne in del večera preživela sama, sem takoj sprejela odločitev, da si vzamem čas zase. In odločitev je bila pravilna. :) No, saj čisto sama nisem bila. Družbo mi je delala tudi moja mala, bela kepica Aja.

Moje popoldne sem pričela, tako kot se spodobi, s skodelico kave. (Skoraj) vsakodnevni ritual, ko se za nekaj minut umiriš, ustaviš, zadihaš. Paše.



Žal ni šlo brez pospravljanja. Sem pač tak človek, ki se ne morem sprostiti, umiriti in uživati, če je okrog mene vse v "razsulu" (karikiram). Tako da sem najprej pospravila in nato še malo pospravila. :) Ne morem iz svoje kože. :) Ko se je moja "misija" končala, je bila edina pametna odločitev, da se pocrkljam pri Aji na kavču. Odprla sem TV in naletela na film Modra Laguna. Ah, spomini na otroštvo. 

V planu sem imela, da otvorim mojo sezono pletenja, a mi ni uspelo. Bolj me je vleklo v kuhinjo, da pripravim nekaj dobrega, nekaj domačega. Odločila sem se, da spečem polnozrnate piškote. Recept sem dobila v knjigi, ki mi jo je lansko leto kupil moj Tine. Ko sem odprla knjigo, sem najprej naletela na prekrasno posvetilo.

S teboj bom, ko boš drobna peciva prismodila. 
S teboj bom, ko se bova z njimi mastila. 
:)

Zavihala sem rokave (dobesedno) in se lotila peke.

Potrebujemo:

- 175 g polnozrnate moke
- 50 g ovsene moke
- 115 g ohlajenega masla, narezanega na kocke
- 40 g grobega kristalnega sladkorja
- 1 čajna žlička pecilnega praška
- ščepec soli

Pečico ogrejemo na 190 stopinj. V multipraktiku  zmešamo vse sestavine, da nastane čvrsto testo. Stresemo ga na pomokano površino in razvaljamo nekaj milimetrov debelo. Z modelčki nato oblikujemo piškote (pri meni so tako nastali medvedki, srčki, lunce in sončki), ki jih položimo na pekač in pečemo približno 12 minut.





Glede na to, da je Aja prava mala sladkosnedka, sem ji z veseljem ponudila prvi piškot. Rezultat: Ovohavanje. Prestopanje okrog piškota. Dreganje s smrčkom. Umik od piškota.
Hmmm.

Kakorkoli, meni so piškoti dobri. In pika! :)








2 komentarja:

  1. Zelo luštna objava! :) In lep blog! Pozdravček, Iva

    OdgovoriIzbriši
  2. O hvala Iva za pohvalo! Lep dan ti želim in veliko crkljanja z vajinim Olijem!
    Vikend bo idealen za to! :)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)