ponedeljek, 29. oktober 2012

(Razočarana) gospodinja.

Tako sem se počutila ta vikend. Besedo razočarana lahko spregledate, saj sem jo napisala kar tako, klišejsko. Daleč od tega, da bi bila razočarana. Če si brez planov, si težko razočaran. :)
Vikend je bil miren, prijeten in večinoma preživet doma na toplem, medtem, ko je zunaj padal dež in v nedeljo tudi rahel sneg. Zakaj bi zapuščal toplino in varnost doma, če je pa zunaj "sodni dan"! :) Z mano se ne bodo strinjali tekači, ki so v nedeljo premagovali kilometre na 17. Ljubljanskem maratonu - kapo dol vsem! Res.

Zakaj gospodinja? Ker sem v nedeljo zavzela kuhinjo in skuhala eno tako domače kosilo:
Pražen krompir + praženo zelje + klobase (seveda zame zadnji del odpade!) + sladica sočno skutino pecivo

Kosilo je bilo tako okusno, da ni bilo časa za fotografiranje. :)

Ker smo že pri hrani, se lahko pohvalim, da sem med tednom spekla odličen in zdrav pirin kruh. Recept sem dobila tukaj. Priprava je preprosta in hitra, kruh pa odličen!



Ta prava gospodinja, vam pravim! :)

Kuhalnico v roki sta popoldne zamenjali pletilki. :) Ob skodelici kave se je pletenje nečesa iz roza kolumbijske volne pričelo. Kaj bo nastalo? Še ne povem. :)

Rada pletem. Plesti me je, še kot majhno deklico, naučila moja nona. Skupaj (beri: jaz v vlogi pomočnice) sva "naštrikali" veliko  puloverjev, kril, jopic, ... Spomnim se, da sem si, ko sem bila stara približno 10 let, sama spletla vijola kombinezon, s kratkimi rokavi in kratkimi hlačami. Če me vprašate, če sem ga nosila. Ne. :) Bila sem ponosna, da sem ga spletla sama, a praktičen pa žal ni bil. Volna in poletje ... :) Ampak OK, namen je pomemben. :)

Žal se danes z znanjem o pletenju ne morem pohvaliti. Vem za leve in za desne in tu se zgodba kmalu tudi konča. A če gre soditi po včerajšnjem dnevu, ko sem spletla cel klovček volne in povrhu dobila še žulj (!) na prstu, bo potrebno to znanje pridobiti nazaj, saj sem očitno "on fire"! :)





Moja pomočnica :)


Žulj od pletenja (!) na mojem desnem mezinčku :)

Ajina dekica :)

Komad, ki sem ga za vikend večkrat poslušala:
Bolj v nasprotju s počutjem, početjem in delovno storilnostjo, že skoraj ne bi mogel biti ... :) Totalno nasprotje! Ampak je dober in je pasal! :)



4 komentarji:

  1. Kruh izgleda prav mnjami :)
    In dekca je res luštna. Moji prijatelji(beri Petra ;)) so velike uganke... in vedno izvem kaj novega :)da je še zabavneje.
    O kako se veselim slikc, kaj vse ustvarjalnega bo še nastalo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kruh moraš obvezno speči, ker je božanski! :)
    Včasih znam pa res presenetit ... Tudi sebe :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super slikce, kruh izgleda odlično, tud jzt sm ga že spekla po tem receptu in je res dober. ;)
    Pletenje je pa tud ena fajn stvar, jzt sm se lansko zimo zacela ucit in spravla skupaj eno kapco, ki sem jo delala dvakrat, nato pa sem obupala do letosnje sezone.
    Bomo vidli, če bom letošnjo zimo kaj bolj produktivna.
    p.s. ful luštn kuža!

    lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  4. Kruh je res top! Pa še zdrav povrh! :)
    Pletenje je pa sploh poglavje zase ... Je treba bit kr vztrajen, čeprav meni velikokrat manjka te vztrajnosti ... Ampak, ko na koncu vidiš izdelek, ki si ga ti ustvaril, ti da motivacijo in zagon za naprej.

    Ja, Aja je pa srček! Ta prav! :)

    P.s: Poročaj, ko boš kaj spletla! :)

    Lep dan pa upam, da vas ni zalilo ...

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)