četrtek, 18. oktober 2012

Muc na obisku.

Zvečer odprem vrata in tam sedi mali, črno beli in nadvse prikupni mucek. Takoj me pozdravi z mijavkanjem in naslednji trenutek je že v najinem stanovanju. Ta je pa hiter si mislim. Še predno sem si ga uspela ogledati, že se je smukal okoli mojih nog in si z zanimanjem ogledoval okolico v kateri se je znašel. Samozavestno, po mačje radovedno in prav nič prestrašeno se je pričel sprehajati po stanovanju. 
Kmalu je bil dobesedno povsod. Na stolu, na mizi, na klopci in naslednji trenutek že v dnevni sobi na kavču, pisalni mizi, ... Povsod. 

Preden sem pričela iskati njegove lastnike po bližnji okolici, sem mu postregla s pravo malo pojedino. Še malo crkljanja in nato sem odšla, z muckom v naročju in baterijo v roki, iskat njegove lastnike. Iskanje ni trajalo dolgo, saj se je izkazalo, da mucek ni od nikogar, da ga noben ne pogreša. Kaj sedaj? Nimam srca, da bi tako malo bitje pustila samo zunaj in prepuščeno samo sebi. Marsikdo bo rekel, saj je samo maček, se bo že znašel. A jaz ne razmišljam tako. Zame je to živo bitje, ki ima prav tako čustva in ki potrebuje varno zavetje in bližino. In tako je muc, ki sva ga s Tinetom poimenovala Predin(ko), ker res zelo zelo rad prede, ostal pri nama. In še vedno je pri nama. A žal ne more ostati, zaradi različnih razlogov. 

Zato prosim, če kdo pozna koga, ki bi temu radovednemu, crkljivemu in prisrčnemu mucku, nudil dom, naj mi prosim sporoči. 

Bi ga imel/a ti, ki trenutno bereš moj blog? :)




Živali so tako čudoviti prijatelji. 
Nič ne sprašujejo, nič ne kritizirajo.




4 komentarji:

  1. Prav si naredila, da si ga zadržala in ga ne pustila na cesti!

    Predlagam da se obrneš na Mačji hišo in prosiš njih za pomoč pri iskanju doma.

    Ga imata možnost do oddaje zadržati pri sebi ali iščeš nov začasni dom zanj?

    Mačkončka bi bilo dobro razglistiti, razbolhati, cepiti proti kužnim boleznim in kastrirati, predno gre v nov dom. Tudi glede tega ti lahko pomagajo pri Mačji hiši.

    Druga možnost je sodelovanje z zavetiščem - nameščanje in oddaja v dogovoru z njimi. Od kje pa si? Če si iz Ljubljane, so pristojno zavetišče Gmajnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Muc je še vedno pri nama doma, saj še nisem dobila doma zanj :/ Sem iz Idrije, tako da je do Celja in Mačje hiše kar daleč ... Se bom trudila naprej in poskušala čimprej dobiti prijazen domek. Hvala za skrb in nasvete! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Je imel pa res srečo, da je našel vajin domek. Pa če je tako domač, ga zagotovo nekdo pogreša. Pa tudi izgleda ne, kot potepuški muc, ampak čisto razvajen mačkon ;) Upam, da se mu čimprej najde dom. Nov ali star!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tatjana.
      Muc baje že ima dom, a je po duši potepuh. Očitno večni potepuh, saj je tudi nama ušel. :) Upam, da je doma in da doma tudi ostane. Vsaj za nekaj časa ... :)

      Izbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)