četrtek, 7. avgust 2014

Berem: Pijevo življenje.

Za enotedenski oddih na morju sem si izbrala napeto in razburljivo knjigo Yanna Martela, Pijevo življenje. Knjigo sem pričela brati že takoj prvi dan dopusta. V prijetni senčki drevesa in s šumenjem morja v ozadju. Moram priznati, da me zgodba po kar nekaj prebranih straneh ni pritegnila. Pričakovala sem svežo, izvirno in zgodbo polno preobratov, kot jo obljublja opis na zadnji strani knjige. S poglavjem Tihi ocean se je akcija začela in s tem tudi moje postopno navdušenje.

Kot že sam naslov pove, v knjigi spremljamo zgodbo o dečku z imenom Pi, ki ima ogromno znanja o živalih, saj je njegov oče lastnik živalskega vrta, obenem pa je tudi pripadnik treh različnih veroizpovedi. Zaradi slabega stanja v državi, se skupaj z družino odpravijo v Kanado, kjer pa doživijo brodolom. Petnajstletni deček se tako znajde sam v majhnem reševalnem čolnu, skupaj z velikim bengalskim tigrom. 

Kako se zgodba konča, vam ne izdam. Raje vas povabim na dolgo in slikovito robinzonado, ki vas bo tako pritegnila, da boste raje brali, kot pa plavali v morju. Vsaj pri meni je bilo tako. :)


3 komentarji:

  1. Ja, super knjiga.:) Sem jo prebrala že pred časom..in nato še dolgo razmišljala o njej.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi film ni slab, so ga kar fajn naredili.

    OdgovoriIzbriši
  3. Film me tudi še čaka ... Le čas moram dobiti. :)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)