petek, 12. junij 2015

40. teden

Prepričana sem bila, da ga ne bom dočakala.
Prav tako moje punce, saj so mi na eni izmed igric na baby showerju
vse napovedale, da bom rodila prej.

Priznam, da me stiska.
Že kar nekaj časa in živčki igrajo svojo igro.
Nešteto vprašanj se mi mota po glavi. 
Pa mi pravijo, ne obremenjuj se, sprosti se in prepusti.
Ja, lažje reči, kot storiti.

Počutje je tako tako.
Energije nimam prav veliko oziroma postanem dokaj hitro utrujena.
Tudi takoimenovan sindrom gnezdenja pred porodom me ni obiskal.
Ta je bil na obisku kakšen mesec nazaj. 
Spanje ni tako dobro. Ne vem, kdaj sem nazadnje prespala celo noč.
Na noč se zbudim in obvezno obiščem wc več kot 5x. Manj je že redkost.
Tiščanje navzdol, zatekanje nog, bolečine na levi strani križa,
ščipanje ter občasni krči so kar stalnica. 

A tako pač je. 
Zgodbe s trebuščkom se počasi zaključujejo in 
prepuščajo pot drugačnim zgodbam.
Takim z malim zakladkom v naročju.

Se jih veselimo. :)


5 komentarjev:

  1. čutim s teboj. ker še ni tako dolgo nazaj. in ker zdaj verjamem, da se malo bitje res samo odloči, kdaj bi nas rado povohalo. mirne dni. vse lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdej zdej bo! Čakamo s tabo in stiskamo pesti, da gre vse najlepše skozi.

    Fotka je pa čudovita!
    A ta je ena izmed tistih, ki smo ti jo "častile" punce z babyshowerja? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Petra,
    čestitke ob rojstvu hčere :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke ob rojstvu Brine (Enejeva slikica pove veliko) :) Res lepo ime sta izbrala!
    Da bi bila malčica zdrava in imela srečno življenje; mamici čimprejšnje okrevanje, atiju pa tudi če/ko bo to potrebno. :P
    lp, Techka Brina ;)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)