petek, 18. oktober 2013

Počasi umira.

Moram, res moram z vami deliti spodnjo pesem. Zadnje čase se toliko dogaja, da nimam časa se ustaviti, zadihati, zbrati misli in besede ter opisati dogajanja zadnjih dni. Enostavno je preveč vsega. Vse to še pride na vrsto in lahko počaka, a ta pesem ne more. Je preveč pomembna. Nanjo sem naletela včeraj pri eni posebni osebi in me je dobesedno očarala. Na steno z njo! :)

Ustavi se. Zadihaj. Preberi. Razmisli. Še enkrat preberi. Ponotranji.


Počasi umira

Počasi umira, kdor postane suženj navad,
ki si vsak dan postavlja iste omejitve,
kdor ne zamenja rutine,
kdor si ne upa zamenjati barv,
kdor ne govori s tistimi, ki jih ne pozna.

Počasi umira, kdor beži pred strastmi
in njihovimi močnimi emocijami,
zaradi katerih se zasvetijo oči
in znova oživijo osamljena srca.

Počasi umira, kdor ne zamenja življenja,
ko je nezadovoljen s službo ali z ljubeznijo,
kdor se zaradi sigurnosti odreka morebitni sreči,
kdor ne sledi svojim sanjam,
kdor si ne dovoli vsaj enkrat v življenju
ubežati pametnim nasvetom.

Počasi umira, kdor ne potuje, kdor ne bere,
kdor ne posluša glasbe, kdor ne najde miline v sebi.

Počasi umira, kdor uničuje lastno ljubezen,
kdor ne dovoli, da bi mu pomagali,
kdor preživi dneve z jamranjem nad lastno smolo
ali nad neprestanim dežjem. 

Počasi umira, kdor opusti načrt še preden ga poskusi izvesti,
kdor ne sprašuje o tistem, česar ne ve,
kdor ne odgovori, ko je vprašan o tistem, kar ve.

Ne dovoli si počasnega umiranja!
Tvegaj in uresniči želje še danes!
Živi za danes!

(Pablo Neruda)



7 komentarjev:

  1. Lepa, navdihujoča pesem, tudi jaz jo imam nekje prepisano :)

    Zanimimivo pri njej pa je, da je napačno pripisana Nerudi,
    kar sem sama ugotovila šele mnogo let po tem, ko sem
    prvič naletela nanjo.

    Avtorica pesmi naj bi bila v resnici
    brazilska pesnica Martha Medeiros.

    Vir: http://www.laht.com/article.asp?ArticleId=325275&CategoryId=14094




    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za informacijo ... sem bila zavedena. :)
      Konec koncev pa je pomembno besedilo in pomen, avtor malo manj. Vsaj meni..

      Btw, kdaj lahko pričakujemo kakšno objavo? Bi te brala ... :)

      Izbriši
  2. Lepa pesem in pametni nasveti. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super pesem! Se stinjam z vsem!

    Se mi zdi pa vseeno smešen predzadnji stavek. Tvegaj in uresniči želje še danes! Me spominja na TopShop. Kar slišim kako bi lahko šlo naprej...če pokličete v naslednjih 15 minutah dobite še 2 leti zdravja. In to še ni vse....;) A viš unu;))

    Je pa verjetno res da je bla ta pesem že pred TopShopam.

    Sori ka ti smetim pod to lepo objavo;) Čou*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhahaaa! Dobra ta! :) Ker je use drugo tok fajn napisal, mu dajmo oprostit topšopovsko nagovarjanje :)

      Izbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)